RENOWACJA LAKIERU

Renowacja to bardzo czasochłonny proces, ze względu na duży zakres prac. Po dokładnym umyciu i oczyszczeniu chemicznym powierzchni lakierniczej zostaje ona poddana dekontaminacji, która ma za zadnie dokładne usunięcie wszystkich zabrudzeń stałych (spady z drzew, osady mineralne i ropopochodne). Dokładnie oczyszczony lakier jest teraz mierzony i poddawany inspekcji. Jeżeli zostaną stwierdzone uszkodzenia, odpryski lub wgniotki musimy je usunąć. Wszystkie elementy gumowe, ozdobne oraz wykonane z tworzyw sztucznych są oklejane, aby nie uległy uszkodzeniu, po czym rozpoczyna się pełny proces polerski. Jego zakres zależy od stanu powierzchni lakierniczej. Gdy przywrócimy jej pierwotny wygląd, zajmujemy się rewitalizacją elementów ozdobnych oraz  tworzyw sztucznych. Kolejny krok to oczyszczenie elementów osłony silnika i wszystkich komponentów znajdujących się pod pokrywą jego pokrywą. Po zakończeniu wszystkich prac pojazd musi zostać bardzo dokładnie umyty i osuszony. Kolejny krok do dwufazowe odtłuszczenie całej powierzchni lakierniczej i elementów, które będą zabezpieczane. Tak przygotowana powierzchnia gotowa jest do aplikacji zabezpieczenia lub oklejenia ochronnego folią PPF.

Szczegółowy zakres prac:

  • dokładne umycie całego pojazdu oraz felg i ogumienia
  • usunięcie trwałych zbrudzeń pochodzenia organicznego i ropopochodnych
  • dekontaminaja powierzchni lakierniczej
  • oczyszczenie chemiczne i felg ze stopów lekkich
  • cztery lub pięć warstw polerskich
  • aplikacja podstawowego zabezpieczenia lub za dopłatą kompozyt ceramiczny
  • mechaniczne wypolerowanie szyb
  • renowacja kloszy lamp przednich i tylnych
  • rewitalizacja ogumienia i elementów z tworzyw sztucznych
  • wypolerowanie chromowanych elementów ozdobnych (jeśli nie są uszkodzone)
  • wypranie lub umycie dywaników
  • odkurzenie tapicerki oraz wykładzin kabiny i bagażnika
  • oczyszczenie progów wewnętrznych i listew ochronnych
  • oczyszczenie wewnętrznych profili drzwi
  • umycie szyb wewnątrz i zewnątrz
  • dokładne umycie i odżywanie dedykowanym preparatem osłon silnika
  • oczyszczenie i zakonserwowanie uszczelek gumowych
  • wypolerowanie końcówek rur wydechowych
  • oczyszczenie komponentów pod maską pojazdu

Ceny za usługę rozpoczynają się od 900 zł netto. Dokładne oszacowanie kosztów następuje po  oględzinach pojazdu, a ich wielkość uzależniona jest od rodzaju pojazdu oraz stanu powierzchni lakierniczej.

Galeria

Nasze realizacje

FAQ

Czy w wyniku renowacji wszystkie rysy zostaną usunięte?

Zawsze staramy się usnąć wszystkie niedoskonałości lakieru i przywrócić mu pierwotny wygląd, ale proszę pamiętać, że nie zawsze na to pozwala grubość lakieru, zbyt głęboka ingerencja może spowodować jego przetarcie.

Czy polerować można każdy rodzaj lakieru?

Tak, oczywiście z wyjątkiem matowych, pozostałe czyli zwykłe, metaliczne i perłowe możemy poddawać renowacji.

Ile trwa taka usługa i jaki jest jej koszt?

Czas trwania usługi i jej koszt zależy od stanu powierzchni lakierniczej i wielkości pojazdu, przeciętnie jest to 1-2 dni robocze, a przeciętne koszty wahają się od 800 do 2000 złotych.

Jak długo auto będzie wyglądało jak nowe?

Cóż, rysy całkowicie usuwamy, więc jeśli nie powstaną nowe powierzchnia lakiernicza będzie miała swój pierwotny wygląd, oczywiście pomoże w tym zabezpieczenie lakieru, nawet podstawowe będzie chronić jego powierzchnię.

Facebook Yotube Instagram info|zadbaneauto.pl| title="Napisz do nas"|adres e-mail|